85% av våra medlemmar kan nu nås via e-post.

Tack vare höstens drive med brev till 178 av de medlemmar som ej anmält e-postadress, återstår nu bara 125 personer (av 825 medlemmar), som inte kan nås digitalt.

Tack vare höstens drive med brev till 178 av de medlemmar som ej anmält e-postadress, återstår nu bara 125 av 825 medlemmar, som inte kan nås digitalt.

Detta är en blandning av att medlemmarnas egna e-postadresser har aktiverats och att man "lånar" en e-postadress av någon närstående.

En handfull personer har önskat hjälp med att lära sig använda internet, och dessa får nu hjälp internt eller av Härryda kommuns IT-volontärer.

Vi tror att vi för tillfället inte kommer att nå mycket längre med vår digitala information. Denna drive avslutas härmed och vi får ta en förnyad diskussion om hur vi skall kunna nå alla medlemmar med vår information.

Tack till alla som medverkat i projektet.

Bengt G Bengtsson