Trandans vid Hornborgasjön den 4 april

GöteborgsSeniorerna inbjuder oss medlemmar i Vintergäcken att följa med på resa till trandansen på Hornborgasjön torsdag den 4 april. De vill gärna ha ytterligare några resenärer i bussen med Thomas Touring. Läs mer nedan.

• Bild från Naturen runt - Göteborg. Koll nedan för mer info.

Hej Seniorer i Vintergäcken!

Vi i GöteborgsSeniorerna inbjuder er medlemmar i Vintergäcken att följa med vår resa till trandansen på Hornborgarsjön torsdag den 4 april. Vi vill gärna ha ytterligare några resenärer i vår buss med Thomas Touring.

Det blir flera intressanta stop under resan såsom studiebesök hos Gäsene ost i Ljung och Herrljunga ciderfabrik. Programmet med detaljer finner ni nedan.

Priset är 690 kr per pers. Fika och lunch ingår.

Avresa kl. 8.00 från Posthotellet vid Drottningtorget i Gbg.

Hemkomst vid 18-tiden.

Ni kan anmäla er genom att ringa Björn Hellström 0708 295100 eller e-maila bjorn@bhellstrom.se som också kan ge mer information.

Välkomna!
Björn Hellström
GöteborgsSeniorerna. www.gbgseniorerna.se

Bilden ovan är från  Naturen runt - Göteborg

Kolla in där för tips på andra natursköna platser.