Goda vänner

Välkommen till Goda Vänner - ett digitalt magasin för seniorer som intresserar sig för mat, dryck, hälsa och träning.

• Smörkrisen kan vara över

Från SPF:s hemsida Förmåner

Matklubben Goda Vänner utvecklas nu vidare och blir ett digitalt magasin med fokus på mat, hälsa och livsstil. Magasinet utkommer med 8 nummer per år och innehåller artiklar om träning, resor, goda recept samt intervjuer med kända svenskar. I varje nummer finns även en skola i sociala medier för dig som vill fördjupa dig inom detta.

Gratis för medlemar i SPF Seniorerna
Som medlem i SPF Seniorerna får du Goda Vänner helt utan kostnad (ord. pris 99kr/år).

Så här får du tidningen
Vid varje nummer kommer alla medlemmar som har en registrerad e-postadress i medlemsregistret att få ett mail med länk och lösenord till magasinet.

Läs gärna mer på Goda Vänners hemsida, www.godavanner.se. Där hittar du goda recept, träningstips, artiklar om kost samt intervjuer med kända svenskar som får berätta om sin syn på mat, dryck, hälsa och träning.

Mejla till : ulrika@bergkvistpublishing.se