Det kom ett kort

Jag fick ett tackkort för mitt arbete med hemsidan den gångna terminen. Det gör att jag känner mig speciellt uppvaktad. Även om jag vet att det finns väldigt många som gör storartade insatser för att föreningen skall fungera. Och tänk att det finns så duktiga konstnärer i föreningen. Men framför allt att det finns någon som sätter sig att ordna med tackkort. Tack BLg.

I det sammanhanget vill jag ta upp en kommentar jag fick under vår resa Östersjön runt. Jag skulle summera intrycken från resan och ställde frågan:

Vad har gjort störst intryck på dig ? Ett av svaren var:

- "Det är den goda stämningen i Vintergäcken. Jag är ny, så det är första gången jag är med i gruppen. Det var positivt förvånande. Man har en medkänsla och bryr sig om varandra. Sen är det givetvis allt vi har fått sett i Estland, Lettland, Litauen och nu i Gdansk. Det är helt fantastiskt. Och en stor eloge till busschauffören Peter, verkligen trygg körning".

Det är helt enkelt skönt att tillhöra en så fin förening med så fina/omtänksamma människor.

Och utan er besökare vore det ju meningslöst att jobba med hemsidan. Så tack också till dig som tittar in.  Och glöm inte att om du aktiverar ditt Facebookkonto och  GILLAR Vintergäcken på Facebook, så får du alla nyheter när de är nya.

Bengt