Vårfesten

Vårfest i vackert väder på Fiskebo.

• Här bjuds det rabarberpaj o kaffe

Vi fick en trevlig avslutning på vårens trivselkvällar. 100 personer kom till festen och alla var på ett strålande humör. Likadant var det med solen den kom också fram och lyste på oss. Fiskebo ligger ju så vackert med utsikt över Bullarsjön.

Simsons orkester från Mellerud underhöll oss med många gamla fina låtar och publiken njöt i fulla drag. En god vårbuffé dukades fram och alla lät sig väl smaka.

Längre fram på kvällen bjöds det på rabarberpaj och kaffe. Som vanligt såldes lotterna snabbt och många fick gå hem med växter eller en vinflaska.

Ordföranden Lisbeth informerade om att medlemsantalet växer. Under fjolåret ökade det med 30 personer + 40 st från Munkedalsföreningen som har lagts ner. Roligt är att fler och fler från Munkedal kommer på våre träffar och anmäler sig även till andra aktiviteter.

Hemliga resan i juni  är fulltecknad därför gör vi en ny sommar resa 9 augusti till Elvis Muséet i Floda. Där är redan 25 platser uppbokade så om ni gärna vill med dit gäller det att anmäla sig.

Utegympa på Fiskebo fortgår hela ju ni månad ut och boulen fortsätter både i Dingle och Hällevadsholm.