Adventshälsning

Våra kära medlemmar i SPF Seniorerna Solberga Hålta!

Nu är vi åter inne i det sista kvartalet av ett, för oss alla, mycket märkligt år. För ett år sedan kunde vi inte i vår vildaste fanatsi tänka oss detta som vi nu upplever. Plötsligt stängdes allt vad träffar och aktiviteter av och vi förstod nog inte vidden av vad som hände, men det uppdagades efterhand. Jag har genom min e-posthälsning och brev till er alla i SPF Seniorena Solberga Hålta försökt hålla kontakten när vi inte kan ses på det sätt vi alla önskar. Jag tänker ofta på er. Saknaden och längtan efter att få träffa er är stor.
Vi får inte glömma varandra - att hålla kontakten t.ex. via telefon, sms, e-post, är viktigt.
I skrivande stund vet vi inte när vi kan träffas. Vi får innerligt hoppas att vi nästa år ska kunna träffas igen på våra medlemmsmöten etc. vi måste hålla ut och se frammåt.

Varma Advensthälsningar Gunnar Gustafsson, Kode den 13 November.