Två Frågor

Se till att din epostadress finns i vårt medlemsregister (Skicka ett mejl till: keasaby@gmail.com så för vi in din adress i medlemsregistret). Då kommer våra gruppmejl med påminnelser ungefär en gång i veckan. (Se till att öppna och läsa dina mejl!)

• Bild från SPF Falun

Se till att din epostadress finns i vårt medlemsregister (Skicka ett mejl till: keasaby@gmail.com så för vi in din adress i medlemsregistret). Då kommer våra gruppmejl med påminnelser ungefär en gång i veckan. (Se till att öppna och läsa dina mejl!).
Ladda ner SPF-appen till din telefon eller padda. Då får du i den en notis när en nyhet läggs ut på vår webbplats och en länk att klicka på. Läs här hur du gör.

Eller ta för vana att gå in och kolla här på vår webbplats. Men det fordrar ju mer eget initiativ så med de ovan nämnda sätten är risken mindre att du missar något.