Månadsmöte 8/3 med Rickard Eitrem
På månadsmötet den 8/3 i Medborgarhuset kommer Rickard Eitrem att berätta om sjukvården förr. Han tjänstgjorde som smittskyddsläkare under 26 år och fick Karlskrona kommuns kulturpris bl a på grund av att han under åren samlat på sig mängder av gamla verktyg och instrument. Många lika hiskeliga som farliga!
Vi kan lova att det blir ett spännande föredrag med många minnen.
Sedan blir det förstås sedvanlig fika.
Är ni intresserade av föredraget, anmäl er till Doris på tfn: 0455-204 42 senast 1/3.