Inbjudan till kursen Tryggare ekonomi på äldre dar 19-20 oktober 2022

Inbjudan till kursen Tryggare ekonomi på äldre dar 19-20 oktober 2022.

Kursen "Tryggare ekonomi på äldre dar" är en kostnadsfri digital kurs med syfte att stärka seniorers kunskaper i privatekonomi. Kursen samordnas av Finansinspektionen och är ett samarbete mellan myndigheter och företag under namnet Gilla Din Ekonomi.

Kursen vänder sig till alla föreningsmedlemmar som vill bli vidareinformatörer inom organisationen.

Närmare information finns i bifogad inbjudan. Denna inbjudan har skickats till kassörer i distrikt och föreningar, föreningarnas och distriktens infoadresser samt utbildningsansvariga inom distrikten.

Datum och tid
19-20 oktober. OBS! att kursen är två dagar. Sista dag för anmälan är den 30 september.
Efter anmälan får du en bekräftelse från oss tillsammans med en länk där du registrerar dig.

Material: Tillhörande kursmaterial skickas ut digitalt. Ange i anmälan om du vill ha materialet digitalt eller skickat fysiskt med post. Vi har ett begränsat antal fysiska pärmar.

Anmälan görs till info@spfseniorerna.se Telefon: 08-692 32 50.

Välkommen med din anmälan!