Inställt medlemsmöte

Mars månads medlemsmöte är inställt på grund av det nya coronaviruset. Inga våfflor alltså på Filipsborg den 23 mars.

SPF Gnistan i Kalix gör som förbundet rekommenderar. Vi ställer tills vidare in alla större sammankomster för att i möjligaste mån skydda oss själva och andra från coronaviruset. Som de flesta naturligtvis redan har hört tillhör vi äldre riskgruppen och ska absolut inte utsätta oss för situationer där vi kan smittas. Av den anledningen ställs våffeldagenden 23 mars in.

Så tråkigt tycker vi alla, men det blir fler tillfällen att träffas längre fram. Tills vi ses igen hoppas vi i styrelsen att ni alla tar vara på er, undviker folkvimmel och utnyttjar de möjligheter som bland andra handlarna i Kalix erbjuder nu; de kör hem varor så att vi slipper utsätta oss i onödan för främmande baciller.Ha det nu bra, läs fina böcker, lyssna på Sveriges radios fantastiska utbud och kika på riktigt mysiga feel good-serier på TV! Och ring varandra!