Årsmöte 2020

25 aug 2021

Årsmötet 2020 var försenat ett halvt år. Nästan 40 medlemmar hade kommit till mötet och alla var glada över att få träffas igen.

Karin Sundström och Åsa-Brit Kihlberg var ledare för mötet. Birgitta Anton svarade för
parentation med ljuständning och diktläsning. Därefter hölls en tyst minut över de avlidna medlemmarna

Till ny styrelse valdes: Lena Israelsson, Lena Lindberg, Inga-Lill Eriksson, Elof Söderström, Britta Martinsson, Kjell Henriksson, Carina Engman och Marit Edén

På grund av pandemin har verksamheten nästan helt legat nere sedan 15 mars och året ut. Några försök till fikastunder och träffar har genomförts samt en datautbildning för nybörjare tillsammans med DigidelCenter i Gällivare kommun. Avbrottet har påverkat både ekonomin och medlemsantalet negativt.

Årsmötet avslutades med att Karin Sundström tackade alla som hade kommit och
traditionsenligt bjöd föreningen på kaffe, laxsmörgås och en godbit.