God Jul och Gott Nytt År

Bästa vänner i SPF Seniorerna Gällivare

Tänk vad tiden går fort. Snart dags att lägga 2020 bakom oss. Ett mycket annorlunda verksamhetsår som började bra fyllt med goda och intressanta möten och aktiviteter. I mitten av mars fick vi ställa in i stort sett all verksamhet för att skydda varandra från Coronaviruset.
Vi är stolta och glada att vi ändå har fått hälsa några nya medlemmar välkomna till vår förening. Hoppas att Du som är ny kommer att trivas med oss.
Du hittar aktuell information på vår hemsida och på Facebook.
Passa på att nyttja medlemsrabatterna som SPF har förhandlat fram. Information om dessa finns på vår hemsida, på Facebook och i vår tidning Senioren.
Vi hälsar 2021 välkommen och ser fram emot att så snart smittläget medger kunna starta våra aktiviteter och möten. Då får vi dela gemenskapen med varandra igen. Håll i och håll ut, tillsammans klarar vi detta.

God Jul och Gott Nytt År

Tillönskas