God Jul & Gott Nytt År

Ja så har ett år lagts till handlingen med pandemi och krig och oroligheter i världen. Men vi kämpar vidare med föreningslivet och föreningen Pärlan som har varit  lite tufft till en början på året med inställda möten & träffar på grund av pandemin men vi har kämpat vidare och vi tror att vi har aldrig haft så många möten & träffar tidigare  sedan Februari och detta mycket för att få ut medlemmar att börja träffas och umgås. Speciellt roligt är att vi har fått 22 nya medlemmar under 2022.
Nu gäller det för oss att engagera dom nya medlemmarna i föreningen för inför kommande årsmöte har vi ett antal lediga platser i både styrelse och arbetsgrupper och vi hoppas att det finns intresserade och dom kommer att få vår hjälp och stöd . Vi kommer att starta upp ett antal nya studiecirklar under 2023.
Föreningen Pärlan fyller 40 år under 2023 och det skall vi fira på något vis.
Styrelsen i Pärlan önskar alla en GOD JUL & GOTT NYTT ÅR
                 (PS. Vi sel väl under 2023 )