SPF Seniorerna Vrå-Lidhult

Föreningen som är opolitisk bildades i januari 2014 då Vrå och Lidhults SPF slogs ihop och blev Vrå-Lidhult SPF.
Vi värnar om gemenskapen i bygden och anordnar aktiviteter med utgångspunkt på livskvalité och glädje. Månadsträffar, med föredrag eller annan underhållning, hålls för medlemmarna sista fredagen varje månad februari – maj och augusti – november. Träffarna alternerar mellan Vrågården och Welands matsal i Lidhult. Årsmöte hålls sista fredagen i januari. Vi gör också studiebesök och resor, ordnar julbord, kurser och studiecirklar.
På måndagar promenerar i Lidhult när vädret tillåter. Aktiviteter som bingo spelar vi i Lidhult på måndagar, boule på tisdagar i Lidhult och torsdagar i Vrå under sommarhalvåret och kort i Vrå på torsdagar under vinterhalvåret. Alla medlemmar är välkomna till aktiviteterna.
Medlemsavgiften är 250 kr per år från och med 1 januari 2023