En eftermiddag i Vrå
Folkhälsoveckans första dag tillbringades i Vrå och på den fina idrottsplatsen.
Arne Falk hade satt ihop en klurig tipspromenad. Vinnare blev Bodil M, Ingvar på andra plats och Margareta på tredje. Bra jobbat!
Thomas och Arne S gav oss en lektion i gåfotfoll, som följdes av en match. Det var både konditionskrävande och kul. Kanske kan det vara en återkommande aktivitet för vår förening.
Grillen var varm, tack vara Arne F. Några grillade korv, andra fikade.
Tack till alla som kom och tack till er som gjorde att det blev en skön eftermiddag.
Idag tisdag är det boule i Vrå kl 14.00.
Förbundet sänder idag kl 10.00 ett webinarium med titeln "Naturens positiva effekter"