Årsmöte 5 februari Björkeborg

Ett 60-tal medlemmar kom till föreningens årsmöte i Björkeborg den 5 februari. Vår ordförande Lena Strand Petersson hälsade välkommen och började med att hålla  parentation för tre medlemmar som avlidit under året.  Ett ljus tändes för var och en och det hölls en tyst minut för eftertanke.

Efter information av ordförande om kommande verksamhetsår m.m. hölls sedvanliga årsmötesförhandlingar av ordförande för dagens möte Stig Lennartsson.

Margit Svensson och Jan-Olof Svensson har valt att avgå från styrelsen. De avtackades av vår ordförande med en vacker bukett tulpaner.

Efter årsmötesförhandlingarna serverades goda landgångar. Samtidigt visade
Beijert Johansson ett bildspel från aktiviteter vi haft under 2019, vilket var mycket uppskattat.

Så blev det kaffe med semla och lotteridragning.

Därmed avslutades mötet.

/Inga-Lill Zetterlöv

Protokoll från mötet och verksamhetsberättelse för 2019 samt några bilder från mötet finner ni i länkarna nedan.

Protokoll årsmöte 5/2 2020

Verksamhetsberättelse 2019