Visst har vi månadsmöte imorgon onsdag 20 maj!
Välkomna kl 14:00 till Equmeniakyrkan!
Ur programmet:
Kören och ukulelegruppen övar kl. 12.30
Lotteri - endast kontant betalning
Ordföranden - information
Underhållning - "Gott och blandat" med trubaduren Jerry Jonsson.
Kaffe