Ordföranden har ordet våren 2022

Våren är på väg !

Vi har precis haft vårdagjämning och dagarna blir längre - ljuset kommer åter. Pandemin, som har hållit oss hemma, har nu släppt taget. Vi kan känna oss betydligt friare.

Det är en hel del aktivitet i föreningen .Stavgång, innejympa, vattenjympa, kurs i Kurbitsmålning och nybörjarbridge.
En samtalsgrupp för männen i föreningen har kommit igång. De har redan varit på några företagsbesök.
Det pågår också en studiecirkel i Vuxenskolans regi, om hur man använder sin smartphone.

Det har även hänt saker i vår lokal. Vi har fått vår TV på plats. Nu har vi möjlighet att erbjuda både föreläsningar och webbinarier att deltaga i tillsammans. Håll utkik i vårt ”skyltfönster”!
Välkommen till de aktiviteter vi erbjuder!

Om det är något , du som medlem, saknar så hör av dej med dina önskemål och funderingar. Du kan ta kontakt med någon i styrelsen eller komma till lokalen på Frelins Gränd 9.
Det är öppet hus varannan onsdag, jämn vecka, kl 13-15.

Tag gärna med en kompis!
Väl mött!

Carina Conradson