Avslutning av vårterminen

• Laddat för utspisning

VÅRAVSLUTNINGAR

Den 21 maj hälsade Bengt Jinfäldt drygt 70 medlemmar välkomna till sista medlemsmötet för våren.
Våra kökstjejer hade ordnat en tallrik med välsmakande läckerheter samt en tårtbit till kaffet. Efter information om vad som händer inom distriktet och om kommande resor tog Benny Jannerbrink över och bjöd på härliga countrylåtar. Några av dem hade han själv skrivit texter till.
Tack Barbro Svensson , som bokat den här underhållningen, som uppskattades av oss alla. Mötet avslutades med lotteri varefter Bengt önskade trevligt "sommarlov" för oss äldre.

I boulen hade vi avslutning den 20 maj med 34 tävlande. Efter matcherna samlades vi på golfrestaurangen i Lindome för en bit mat. Boulen startar igen den 16 september.

Sven Larsson