Grilleftermiddag Södersjön

I samarbete med Vuxenskolan genomförde föreningen en grilleftermiddag torsdagen den 10 augusti vid Södersjön, Kyrkhult där ordförande Gunni-Ann kunde hälsa ett 40-tal medlemmar välkomna. Sture och Torsten hade i god tid före sammankomsten iordningställt den utmärkta grillen till allas belåtenhet och trevnad. Eftermiddagen genomfördes sedan i trivsam samvaro med personliga reflektioner från snart genomförd sommar och med förväntningar mot kommande höst. För underhållningen svarade Vägdröjarna med kända sånger – där publiken ofta följde med - varvat med gemytliga och ibland dråpliga historier. Gunni-Ann avslutade mötet med en påminnelse om kommande program för hösten och tackade för visat intresse.